Toto Wolff, directorul executiv al echipei de Formula 1 Mercedes-AMG Petronas, este încântat de rezultatele obținute în urma ultimelor modificări aduse monopostului W14 și declară că mai urmează cel puțin două astfel de modificări până la sfârșitul acestei veri. Cunoscut pentru abilitățile sale strategice și de leadership, Wolff a jucat un rol important în rezultatele obținute în Formula 1 de echipa Mercedes din ultimii ani.

În declarațiile de după Marele Premiu al Canadei, în care Lewis Hamilton a obținut locul trei pe podium, Toto Wolff și-a exprimat satisfacția față de performanța mașinii Mercedes W14. Wolff este preocupat de viteza mașinii pe anumite circuite, dar în general a fost mulțumit de progresul realizat în urma modificărilor. Ultima actualizare a funcționat bine, permițându-le să concureze de la același nivel cu rivalii Fernando Alonso și Max Verstappen.

“Actualizarea funcționează. Acesta a fost circuitul unde ne-am îngrijorat cel mai mult că mașina nu va fi rapidă. La începutul anului, ne-am fi dus la fund pe un astfel de circuit.

Suntem acolo, poate cu o zecime mai înceți decât Alonso, care a adus o actualizare uriasă, și nu prea departe de Max. Un alt pas uriaș înainte. Nu ne așteptam să performăm atât de bine în Canada din cauza ADN-ului mașinii din acest moment, așa că este încurajator să nu fim atât de departe”, a declarat Toto Wolff.

Wolff a dezvăluit și planurile echipei în legătură cu viitoarele îmbunătățiri pentru modelul W14. Acesta a spus că un pachet mai mare de actualizări va fi introdus pe circuitul de la Silverstone, iar un altul este așteptat înainte de pauza de vară, chiar înaintea Marelui Premiu al Belgiei.

“Vom aduce un pachet de actualizări mai mare la Silverstone. Și apoi ar trebui să avem un altul înainte de închidere, a spus Wolff în fața presei.

Wolff a vorbit și despre progresul semnificativ realizat în înțelegerea performanței mașinii și corelația dintre simulări și rezultatele obținute pe circuit. A menționat că acesta a fost o mare provocare pentru echipă în trecut, dar acum observă câștiguri semnificative pe durata testelor din tunelul de vânt și are o înțelegere mai bună a cerințelor mașinii pentru a obține viteza optimă.

“Informațiile despre mașină s-au schimbat mult de când am înlocuit o parte din arhitectura conceptuală. Ar trebui să avem progrese semnificative în următoarele patru curse și înțelegem mai bine simulările, ceea ce se corelează cu ceea ce observăm pe pistă.

Aceasta a fost problema noastră în ultimul an și jumătate, dar observăm câștiguri bune de performanță venind din tunelul de vânt. Avem o înțelegere mai bună pentru ceea ce are nevoie mașina pentru a fi rapidă, cum ar trebui să arate configurările”, a adăugat Toto Wolff.