Haas Formula 1 este cea mai nouă echipă din grila de Formula 1, făcându-și debutul în 2016. Fondată de Gene Haas, un om de afaceri american cu experiență în motorsport. Această echipă a câștigat rapid inimile fanilor de Formula 1 datorită performanțelor sale competitive și abordării inovatoare în motorsport. Echipa are sediul central în Kannapolis, Carolina de Nord, și un al doilea sediu în Banbury, Oxfordshire, responsabil pentru partea europeană a calendarului F1.

Unul dintre aspectele cheie ale abordării Haas F1 este utilizarea parteneriatelor cu alte companii din industrie. Echipa are o relație strânsă cu Ferrari, care îi furnizează unitățile de putere și suport tehnic. Acest lucru îi permite echipei Haas să se concentreze pe alte aspecte ale designului și dezvoltării mașinii, în timp ce beneficiază în continuare de expertiza Ferrari.

Povestea de succes a echipei Haas a început chiar din sezonul în care a debutat, când a terminat pe locul opt la Campionatul Constructorilor, cu Romain Grosjean marcând toate cele 29 de puncte ale echipei. În 2017, echipa și-a îmbunătățit performanța, terminând din nou pe locul opt, dar cu 47 de puncte, marcând aceste puncte în 13 din cele 20 de curse.

Cu toate acestea, lucrurile s-au înrăutățit în 2018, echipa luptând să se mențină la forma sa anterioară, dar fără succes, înregistrând doar 29 de puncte până la sfârșitul sezonului și terminând pe locul nouă. Sezonul din 2019 a adus mai multe provocări pentru Haas, cu echipa terminând din nou pe locul nouă, acumulând doar 28 de puncte. În 2020, Haas F1 a avut un sezon dificil, terminând pe locul nouă cu doar trei puncte. Echipa s-a luptat cu lipsa de viteză a mașinii și cu alte probleme de performanță, precum și cu controverse legate de alegerea piloților și deciziile de management ale echipei.

În ciuda acestor obstacole, Haas F1 rămâne angajată față de obiectivele sale pe termen lung și continuă să lucreze pentru a-și îmbunătăți performanța. Echipa a făcut unele schimbări semnificative pentru sezonul 2021, inclusiv o nouă schimbare în ce privește componența piloților și a designului mașinii. Haas nu a reușit să marcheze puncte în 2021 după ce a optat să nu își dezvolte mașina, astfel încât să-și poată concentra majoritatea resurselor conform noilor reguli tehnice pentru 2022.

În 2022, Haas s-a clasat pe poziția a 8-a cu cele 37 de puncte acumulate. Magnussen a terminat pe locul 10, iar Schumacher pe locul 8, reușind astfel primul punctaj dublu pentru echipa Haas după trei ani. În cursa următoare din Austria, Magnussen a terminat pe locul 8 și Schumacher pe locul 6. Echipa a obținut, de asemenea, prima sa poziție în pole la Marele Premiu de la São Paulo, cu Magnussen clasându-se pe primul loc în calificări. Cu toate acestea, Magnussen s-a retras din cursă după ce a intrat în coliziune cu Daniel Ricciardo de la McLaren.

Pentru sezonul 2023 Schumacher a obținut un rol ca șofer de rezervă la Mercedes, după ce a părăsit echipa Haas. Haas a semnat cu Nico Hulkenberg pentru a-i lua locul lui Schumacher și pentru a face echipă cu Kevin Magnussen. Partenerul principal al echipei Haas pentru sezonul 2023 este MoneyGram, echipa fiind redenumită din acest sezon în MoneyGram Haas F1 Team.