Într-o cursă NASCAR plină de suspans la Illinois 300, desfășurată pe World Wide Technology Raceway, Austin Cindric a pus capăt unei serii de 85 de curse fără victorie, trecând primul linia de sosire. Aceasta a fost o victorie mult așteptată, încă de la Daytona 500 din 2022, unde Cidric a câștigat ultima dată în seria Cup.
“Una dintre cele mai bine executate curse ale noastre de până acum în acest an, cu probabil cea mai bună viteză pe care am arătat-o în acest an”, a spus Cindric după victoria sa surprinzătoare.
Victoria lui Cindric a fost oarecum neprevăzută, datorată în mare măsură faptului că colegul său, care conducea cursa și era pe cale să câștige, a rămas fără suficient combustibil pentru a se putea menține pe prima poziție.
Ryan Blaney, care a fost foarte aproape de victorie, și-a văzut șansa spulberată când rezervorul său de combustibil s-a golit cu doar un tur rămas din cursă.
“Doar cu un tur prea puțin”, a spus Blaney după cursă.
Pe lângă Blaney, și Christopher Bell a întâmpinat probleme la mașină și a fost devansat din primele poziții până pe locul 7. Posibil ca Bell să fi avut o problemă la motor care i-a mai tăiat din elan.
“Nu am nicio idee ce s-a întâmplat și sunt surprins că am ajuns până la final”, a spus Christopher Bell după cursă.
Cursa Illinois 300 a avut parte și de un incident între doi piloți, implicându-i pe Kyle Larson și Kyle Busch. În încercarea de a depăși pe interior la sfârșitul celei de-a doua etape a cursei, Larson a provocat deraparea ambelor mașini, ceea ce a dus la un accident pentru Busch, acesta terminând pe locul 35.
“Nu sunt sigur ce ar fi însemnat acel punct pentru el, dar cu siguranță ne-a afectat mult pentru că ne-a luat acel punct, precum și altele pe care le-am fi obținut pentru etapă și apoi și pentru restul zilei. Nu ne putem permite multe zile ca aceasta”, a spus Busch.
Rezultatul Illinois 300:
POZIȚIE | PILOT | ECHIPĂ | TIMP |
1. | A. Cindric | Team Penske | 2:48’03.507 |
2. | D. Hamlin | Joe Gibbs Racing | 2:48’07.351 |
3. | B. Keselowski | RFK Racing | 2:48’07.793 |
4. | T. Reddick | 23XI Racing | 2:48’09.925 |
5. | J. Logano | Team Penske | 2:48’13.839 |
6. | A. Dillon | Richard Childress Racing | 2:48’14.528 |
7. | C. Bell | Joe Gibbs Racing | 2:48’16.541 |
8. | C. Hocevar | Spire Motorsports | 2:48’16.899 |
9. | J. Haley | Rick Ware Racing | 2:48’17.175 |
10. | K. Larson | Hendrick Motorsports | 2:48’17.253 |
11. | T. Gibbs | Joe Gibbs Racing | 2:48’17.323 |
12. | R. Chastain | Trackhouse Racing | 2:48’17.561 |
13. | C. Elliott | Hendrick Motorsports | 2:48’18.995 |
14. | C. Buescher | RFK Racing | 2:48’20.364 |
15. | W. Byron | Hendrick Motorsports | 2:48’20.674 |
16. | T. Gilliland | Front Row Motorsports | 2:48’28.450 |
17. | C. Briscoe | Stewart-Haas Racing | 2:48’28.675 |
18. | D. Hemric | Kaulig Racing | 2:48’30.138 |
19. | Z. Smith | Spire Motorsports | 2:48’34.064 |
20. | R. Stenhouse Jr. | JTG Daugherty Racing | 2:48’35.045 |
21. | B. Wallace | 23XI Racing | 2:48’35.479 |
22. | N. Gragson | Stewart-Haas Racing | 2:48’36.540 |
23. | D. Suarez | Trackhouse Racing | 2:48’38.035 |
24. | R. Blaney | Team Penske | 2:48’45.220 |
25. | M. McDowell | Front Row Motorsports | 2:48’05.357 |
26. | E. Jones | Legacy Motor Club | 2:48’05.693 |
27. | J. Nemechek | Legacy Motor Club | 2:48’05.862 |
28. | A. Bowman | Hendrick Motorsports | 2:48’09.948 |
29. | R. Preece | Stewart-Haas Racing | 2:48’11.004 |
30. | D. Kraus | Kaulig Racing | 2:48’11.484 |
31. | H. Burton | Wood Brothers Racing | 2:48’13.136 |
32. | C. Lajoie | Spire Motorsports | 2:48’15.055 |
33. | C. Ware | Rick Ware Racing | 2:48’16.156 |
34. | M. Truex Jr. | Joe Gibbs Racing | 2:48’10.096 |
35. | K. Busch | Richard Childress Racing | 1:42’21.119 |
36. | J. Berry | Stewart-Haas Racing | 1:19’22.086 |