Butonul WhatsApp ajunge pe mașina de Formula 1 a echipei Mercedes din sezonul 2024.

Acest buton va înlocui butonul de radio anterior, păstrând în același timp aceeași funcționalitate, oferind doar o oportunitate excelentă de marketing pentru WhatsApp, sponsorul echipei Mercedes din acest sezon. Parteneriatul dintre echipa Mercedes și WhatsApp a fost anunțat în luna noiembrie a anului trecut.

La anunțarea noului design al volanului pentru noul model W15, Mercedes-AMG Petronas F1 Team a postat o imagine a butonului WhatsApp pe contul lor de social media, X (fostul Twitter).

Se pare că WhatsApp îi scoate pe cei de la Mercedes din impas. După ce Hamilton a declarat că va părăsi Mercedes pentru echipa Ferrari din 2025, WhatsApp pare a fi modul prin care Mercedes își va găsi înlocuitorul pentru Hamilton. Toto Wolff a declarat că a primit multe mesaje pe WhatsApp de la mai mulți piloți, care doresc să ocupe poziția celui de-al doilea pilot din echipa Mercedes.

“Am primit, așa cum vă puteți imagina, multe apeluri și mesaje pe WhatsApp. Și ne vom lua timpul necesar”, a declarat Toto Wolff despre opțiunile pe care le are Mercedes pentru înlocuitorul lui Hamilton.

Această sponsorizare pentru o echipă de Formula 1 reprezintă o strategie excelentă din partea echipei de marketing de la WhatsApp, în special pentru a promova aplicația în SUA, unde această aplicație de mesagerie este rar utilizată, iar majoritatea americanilor nici măcar nu au auzit de WhatsApp.

Începând din 2024, din acest sezon de F1, Hamilton și Russell vor fi văzuți apăsând butonul WhatsApp pe tot parcursul sezonului, ori de câte ori aceștia doresc să comunice.