Max Verstappen și-a demonstrat încă o dată abilitățile sale excepționale de pilotaj la Marele Premiu al Braziliei de la São Paulo. Olandezul a condus cursa de la primele momente până la final. Deși a fost contestat de McLaren, Max a reușit să respingă atacul din partea lui Lando Norris, care a terminat pe locul doi pe podium.

După o luptă captivantă între Fernando Alonso și Sergio Perez pentru ultimul loc pe podium, veteranul Alonso a ieșit învingător din acest duel.

Cursa din São Paulo a fost marcată de mai multe incidente, inclusiv accidentul lui Charles Leclerc la începutul cursei, precum și de o deschidere haotică, în care manevra lui Alex Albon a dus la o coliziune în care au fost implicați Kevin Magnussen și Nico Hulkenberg.

Charles Leclerc a început cursa din a doua poziție, alături de Verstappen pe prima linie, dar a ieșit în derapaj în turul de formare din cauza unei presupuse defecțiuni hidraulice.

“Nu… Am pierdut hidraulica. De ce naiba sunt atât de ghinionist. De ce naiba am atât de mult ghinion!”, a spus Leclerc prin radio.

Nici Mercedes nu a avut o cursă prea bună, Lewis Hamilton a terminat pe locul opt, iar George Russell a fost nevoit să se retragă în turul 59.

Gestionarea strategică a pneurilor a jucat un rol crucial în succesul lui Verstappen în Brazilia, permițându-i să stabilească și să mențină un avantaj semnificativ pe circuit, în special în timpul etapei intermediare a cursei.

“Astăzi, starturile au fost foarte importante, ambele au fost foarte bune. Ulterior, întreaga cursă a fost despre gestionarea pneurilor. Am avut performanțe bune pe orice tip de pneu, în special în etapa intermediară, am reușit să creăm un mic avantaj, am fost puternici acolo”, a declarat Max Verstappen după victoria din Brazilia.